26 Ekim 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: H&M Precision Sponge

Makyajın büyük yardımcıları, fırçalar ve süngerler.
Özellikle bir çok üründe işe yarayan süngerler başımızın tacı.
Bu haftada Denedim Biliyorum'da H&M Precision Sponge var!


 H&M ürün ile ilgili precision sponge yani hassas makyaj süngeri demiş.
Bu süngerde aynı Beauty Blender yada daha önceden yazısını yazdığımız

Peki bu süngerle neler sürebilir?
Sıvı formdaki ürünler örneğin fondöten, BB krem, aydınlatıcı;
krem formdaki ürünler örneğin krem allıklar, pata krem tarzındaki kapatıcılar;
yada cushion fondötenler ve BB kremler.


Ürünün kullanımı oldukça basit;
kullanmadan önce su yada termal su ile ıslatın,
bu sayede sünger şişecek ve kullanımı daha rahat bir hale gelecek.
Fakat daha önceden başka bir sünger kullandıysanız;
H&M precision sünger size de diğerlerine göre biraz
daha fazla ürün emiyor gibi gelebilir.
Normalde 2 pompa BB krem cildime fazla gelirken,
bu süngerle 3 hatta 4 pompa anca yetti.


Bunun dışında kötü özelliği olarak rengini söyleyebilirim.
İlk kullanımdan sonra bile beyaz olduğu için
tamamen temizlenmemiş gibi kirli görünmeyi başardı.

H&M precision sünger oldukça yumuşak,
suyla ıslatılınca boyutu oldukça büyüyor.
Süngeri tutmak oldukça kolay,
ortasındaki bombeli kısmı sayesinde kullanım kolaylığı sağlıyor.
Fiyatı da oldukça uygun, sadece 10 lira.
Eğer yaşadığınız şehirde H&M varsa 
Watson's'daki yada Gratis'deki süngerler yerine bunu tercih edin derim.

H&M Precision Sponge'a puanım 5 üzerinden 4!

Kızların H&M Precision Sponge hakkındaki yorumlarını okumak için:

3 yorum:

  1. Ahh bir bulsam alıcam da :)) Gerçi bunu bulamayınca fondöten fırçasını aldım o da çok güzel çıktı :))

    YanıtlaSil
  2. sıvı ürünleri kullanmama kararı aldım, toz formundakilerde gayet başarılı :)

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum yorumlarınıza kesinlikle, bende aldım yeni çıkan versiyonu olduğunu söyledi görevli bir büyük ve bir mini olmak üzere iki sünger H&M den :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)