11 Ağustos 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Alterra Deo Balsam Roll-On

Yaz aylarında en çok kullandığınız ürün ne diye sorsalar,
roll-on en popüler cevaplardan birisi olur.

Roll-on alırken dikkat ettiğim en önemli nokta içeriği.
Neden içerik konusuna dikkat ettiğime gelirsek,
yapılan araştırmalarda roll-on ve deodorantların içerisinde bulunan
alüminyum ve parabenin 
meme kanseri ile ilişkili olabileceği sonucuna ulaşılmış.
Memenin üst dış bölgesindeki tümörlerin
eski vakalara göre günümüzde 2 kat artması da 
bu sonucu destekleyen sebeplerden birisi.

Sadece Rossmann'larda satılan Alterra markasına ait
melissa ve adaçayı içerikli bu roll-onu
ben 2-3 yıldır kullanmaktayım.
İçeriğinin temiz olması,
markanın vegan olması ve diğer temiz içerikli
ürünlere kıyasla fiyatının daha uygun olması
Alterra Deo Balsam'ı tercih etmemi sağladı.



Bu nedenlerin yanı sıra,
ter bezlerini tamamen tıkayıp terlemeyi
tamamen kesen ürünler kullanmayı da tercih etmiyorum.
Terleme gerçekleşirken oluşan kötü kokuyu önlemek benim
bir roll-on'da aradığım ana özellik.
Alterra Deo Balsam'da bunu gerçekleştiriyor.
Fakat şunu belirtmemde fayda var,
ben hiç bir zaman fazla terleyen bir insan olmadım.
Bu yüzden benim çok severek yıllardır kullandığım bu ürün,
belki sizin için istediğiniz sonuçları sağlayamayabilir.

Alterra markası bildiğiniz gibi sadece Rossmann'larda satılmakta.
Alterra Deo Balsam'ın 2 çeşidi mevcut;
birisi bende ki melissa ve adaçaylı olanı,
diğeri ise kızların yazdığı sensitive/kokusuz olanı.
Ürünün fiyatı yaklaşık 8-9 lira civarında ama ara ara indirime de giriyor.

Benim Alterra Deo Balsam Roll-on'a puanım 5 üzerinden 4.5!

Kızların Alterra Deo Balsam hakkındaki yorumlarını okumak için:

1 yorum:

  1. Senden mi şüphelensem kendimden mi bilemedim ayol şimdi 😁😁

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)