10 Nisan 2015 Cuma

Holika Holika Ziyareti

Geçtiğimiz haftalarda Ankara'yı ve kızları çok özlediğim 4 güncük Ankara'ya gittim.
Gitmişken uzun zamandır sevdiğim, bir çok ürününü
kullandığım ve ilk mağazasını Armada'ya açmış olan 
Holika Holika'yı ziyaret etmeden olmaz diye düşünüdüm.



Holika Holika'ya gidişimiz blogger lansımanı tarzında değil,
sadece mağaza ziyareti ve ürünler hakkında bilgilendirme şeklindeydi.
Gitmeden önce mağaza sahibi Sinem Hanım'la konuşup
kaç kişi olacağımızı ve ne zaman geleceğimizi söyledim.
Kim kim gittik derseniz,
Bengü, Sevgi, Burcu, Gizem, Nilgün, Hande ve Elvin'le beraber saatlerce
Holika Holika'da çok hoş vakit geçirdik.


22 mart günü uzun uzun Holika Holika'yı gezdik, 
tüm ürünler hakkında Sinem Hanım, Burçin Hanım,
Tuba Hanım ve Selim Bey tarafından bilgilendirildik.
O gün uçaktan yeni indiğim için yüzümde makyaj yoktu,
bu sayede MUA Selim Bey tarafından makyaj yapılacak şanslı kişi ben oldum.
Eğer Holika Holika'ya pazartesi, salı, cumartesi ve pazar günleri
giderseniz Selim Bey orada, benden söylemesi.




Holika Holika'ya gitmeden önce bir şey almayacağım diye kendinize söz verseniz bile emin olun mağazada o kadar şirin şeyi bir arada görünce bir kaç kaçamak yapmaktan kendinizi alamayacaksınız, baştan uyarması.
Ben tekrardan tüm sorularımıza yanıt veren, bizi çok güzel ağırlayan
tüm Holika Holika ekibine ve özellikle Sinem Hanım'a tekrar teşekkür etmek istiyorum.
Şimdilik sadece Ankara'da mağazası olan Holika Holika başka yerlere
ne zaman bir mağaza açar bilmiyorum ama
yakında online satışa başlayacaklarını biliyorum, benden söylemesi ;)










Ve Holika Holika mağazasının resmi açılışına katılmak isterseniz
11 Nisan'da mağazaya uğramayı sakın unutmayın!
Hatta bence kesinlikle uğrayın!!


1 yorum:

  1. Keşke burda olsan da her yere hep beraber gidebilsek,
    Özlemler taştı, arzular şelale...
    Ne de güzel geçmişti o kısacık 4 gün, daha nice güzel günlerimiz olsun minnoşum :)
    Bu arada alice in wonderland etkisi yaratmıyor mu HH tükkan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)