7 Nisan 2015 Salı

Denedim Biliyorum: İpelina Oje Temizleme Pedi ve Makyaj Temizleme Pedi

Herkese kocaman merhabalar!
Yetiştirmemiz gereken işler, okunması gerekenler, yapılması gerekenler
derken hızlı olmaya biraz zorlandığımız bir dünyada yaşıyoruz artık.
Bakımımızdan da özen vermediğimiz için
bu konuda da vakit kazanmamızı sağlamak için firmalar bize destek oluyorlar.
Bunlardan birisi de İpelina'dan oje temizleme pedi ve makyaj temizleme pedi.


Oje temizleme pedi, kare ve kopartılabilen iki parçadan oluşan,
içerisinde asetonsuz oje temizleyici bulunan, %100 saf pamuk.
Ojenizi gerçekten güzel temizliyor.
Simli ojelerde 2 paket tırnaklarımı temizlememe yetiyor.
İçerisindeki solüsyon gliserin içeriği ile biraz yağlı bir yapıya sahip,
bu da ojelerinizi silerken bakım yapmanızı sağlıyor.
Ürünün ağır, biraz beni rahatsız eden bir kokusu var.
Bunun dışında sevmediğim bir özelliği olmadı.

Makyaj temizleme pedi,
yine %100 pamuğa emdirilmiş, kopartılabilen iki parçadan oluşan kare bir ürün.
Eğer makyajınızda waterproff bir ürün kullanmadıysanız,
tek paket ürünle makyajınızı kolaylıkla temizleyebiliyorsunuz.
Ama ben SPF içerikli bir şey kullanmadan rahat edemediğim için
sadece temizleme pedi ile temizlemek bana yeterli gelmiyor.
Mutlaka yağ bazlı bir temizleyici kullanmam gerekli.
Hafif, ferah bir kokusu var.
Bana birazcık bebekler için olan ıslak mendillerin kokusunu hatırlattı.

Oje temizleme pedi ve makyaj temizleme pedi piyasada 5'li saşet ve 50 ürün içeren kutu
şeklinde 2 farklı şekillerde satılıyor.
Makyaj temizleme pedlerinden bir daha alacağımı sanmam ama
oje temizleme pedlerinden bir daha alacağıma eminim.

Ürünlere ayrı ayrı puan vermem gerekirse;
İpelina makyaj temizleme pedlerine puanım 5 üzerinden 2,5;
İpelina oje temizleme pedlerine puanım 5 üzerinden 4,5.

Kızların ürün hakkındaki yorumlarını okumak için:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)