30 Mart 2015 Pazartesi

Denedim Biliyoum: C20 Serum

Cilt beyazlatıcı, aydınlatıcı,
gözenek küçültücü, cilt tonu eşitleyici, 
sivilce ve izleriyle savaşta sadece tek bir ürün kullanmak ve
üründen memnun kalmak kim istemez!
İşte tüm bunları tek bir ürünle sağlamanız için bu hafta Denedim Biliyorum'da
çok beğendiğimiz, çok sevilen bir ürün var:
C20 Original Serum!



Ürünün adı zaten içerik konusunda bilgi vermekte,
%20 oranında Askorbik Asit yani  C vitamini içeriyor.
Peki C vitamini içeren ürünler kullanmak ne işe yarar?
-Kolajen üretiminde görev aldığı için doku yenilenmesini destekler,
bu sayede cilt yenilemeye yardımcı olur,
-Cildin en üst tabakasını güçlendirir,
-Anti-inflamatuar etkiye sahiptir,
-Kırışıklıkları azalttığı söylenmektedir fakat bu özelliğini kanıtlamış bir çalışma mevcut değil.
-Cilde doğal bir parlaklık kazandırır, cilt tonunu eşitler.
Bu özelliklerin yanı sıra C20 serum sizlere birde siyah noktalardan kurtulmayı
ve gözeneklerinizi küçültmeyi vaad ediyor.



Cildimdeki başlıca sorunum alerjilerimden dolayı çıkan sivilcelerin lekeleri.
Bu serumu almadan önce hakkında çok fazla yorum okumuştum ve
benim sorunuma da çözüm getirebileceğini düşünüp almak istedim.
Bunu yaparken kızları da kandırdım.

Ben ürünü nasıl kullanıyorum?
Cildimi yıkayıp, tonikleyip önce emülsiyon sonra essence sürüyorum.
Bunların emilmesini bekledikten sonra C20 serumdan 2-3 damla alıyorum
ve tüm yüzüme hafifçe sürüyorum.
Emilmesini ve kurumasını bekledikten sonra nemlendiricimi sürüyorum.



C20 serumu sürdükten sonra cildimde gerginlik ve
bazı yerlerde yanmalar oluyor.
Ve malesef serum emildikten sonra bile yapış yapış kalıyor.
Cildmdeki gerginlik hissi, nemlendirici sürdükten
sonra kayboluyor. Fakat yapış yapış his sadece azalıyor, malesef geçmiyor.
Ama ürünü düzenli kullanmaya başlayınca sağladığı etkileri
öyle seviyorsunuz ki bu özelliğini umursamıyorsunuz bile ( en azından ben :)
Ürün hafif sarı renkte ve çabuk emilmekte.



Peki C20 Serum dediklerini yerine getiriyor mu?
Açıkça söylemek gerekirse gece nöbetleri tuttuğum bir işe sahip olduğum için
ürünü her gece kullanamadım. Ama yaklaşık 4 aydır,
zaman bulduğum her gece ürünü kullandım, ki hala da kullanıyorum.
Etkisini kullanmaya başladıktan 2 hafta sonra ağır ağır gözlemlemeye başladım.
Cilt tonum daha parlaklaştı,
Siyah noktalarım küçülmeye ve kendi kendilerine kurumaya başladı,
Ve uzun süreli kullanım sonucunda cidden sivilce lekelerimde azalma oldu.
Gözenekleri de küçültücü etkisini çok fazla göremedim,
çünkü gözenekli bir cilde sahip değilim.
Sabah yüzünüzü iyice yıkayıp, güneş koruyucu kullanmayı da unutmamalısınınız
yoksa yeni güneş lekelerine sahip olabilirsiniz.
Ürünü gündüz SPF içerikle birlikte kullanımı da önerilmekte
fakat ben bunu asla riske atmayıp, sadece gece kullanıyorum.
İçerik bakımından pek hoş değil malesef..



Ürün içeriğindeki 'askorbik asit' güneş ışınlarına dayanabilen bir madde değil.
Bu yüzden soğuk ve serin bir yerde muhafaza etmeniz önemli.
Açıldıktan sonra 12 ay içinde kullanılması gerekli.
Ve sizlere ürün hakkında bir kaç önemli not daha!
Askorbik asit yani C vitaminli bir ürün kullanırken;
AHA içerikli ürünler, Retinol yani A Vitamini içerikli ürünlerle birlikte kullanmaktan kaçının.

Biz ürünü Wishtrend'den aldık, eğer sizde almak isterseniz TIK..
Hem de C20 Serum şu anda Free Shipping Zone'da, yani aldığınızda herhangi bir kargo ücreti ödemenize de gerek yok!

C 20 Seruma puanım 5 üzerinden 3.5!!
Ürün hakkında kızların yorumlarını okumak için;
Kızların yorumlarını okumak isterseniz;
Kuru-karma ciltler için Sevgi'nin yazısı,
Çok kuru ciltler için Bengü'nün yazısı,
Karma-yağlı cilt için Burcu'nun yazısı.

2 yorum:

  1. Puan kardeşliğimiz bozulmuş, ahey :'(
    O kadar şey sürersen yüzüne tabiisi de yapış yapış olur annem ama :)) Pok atma bizim cici serumumuza taaam mıııı :)))
    Miss you already ve de kiss you a lot !
    xOxO
    Bengüş'ün

    YanıtlaSil
  2. Çok büyük beklentilerim vardı bu üründen şuan mizon %8 AHA serum kullandığım için almamıştım ama sen böyle diyosan almasam mı ki içime kurt düştü :) bi de bunun 21.5 liğini de gördüm sanki onun farkı ne acaba :)
    Güzel bir inceleme yazısı olmuş, instagramda her paylaştığına bayılıp blogunu yeni keşfetmem çok acıklı..geç keşfetsem de az önce neredeyse tamamını okudum ve çok sevdim!!! bidaha ki yazını dört gözle bekliyor olacağım :) <3 <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)