26 Kasım 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: Gosh Forever Kalem Far

Denedim Biliyorum'da bu hafta
sadece Gratis'lerde bulabileceğiniz,
ülkemize yeni gelen bir marka var; Gosh!

Geçtiğimiz haftalardaki büyük Gratis indirimden,
ellerimizin boş çıkması beklenemezdi tabi.
Hep beraber hangi ürünleri alsak diye düşündük,
çok beğenilen Gosh Forever farlardan kesinlikle almalıyız dedik.


Kızların en beğendikleri renkler Silver Rose ve Beige olunca,
resimde de başroller onlarda ama ben bir değişiklik yapıp
'plum' rengini aldım.

İsminden dolayı rengi mor olarak düşünmeyin,
koyu, soğuk tonda bir mordan ve içerisindeki harika gümüş ve mor ışıltılar olan bir renkten bahsediyorum.
Ayrıca tek başına basit bir smoky makyaj yapmak için ideal.


İçindeki ışıltıları fotoğrafta fazla belli edemedim ama
çok güzel olduklarına emin olabilirsiniz.

Ürün waterproof ve sürdükten sonra sabitleniyor.
Altına baz sürmeden 10 saat boyunca bozulmadan durmayı başardı, 14 saatin sonunda göz kapaklarımda çizgilenmeye başlamıştı.
Kalıcılığı konusunda çok beğendiğim bir ürün oldu.
Makyaj temizleme yağı ile kolayca temizlendi de,
daha ne isteyeyim ♥
Simli ve waterproof olduğu için makyaj temizleme suları ile
temizlerken biraz zorlanabilirsiniz.
Gosh markasının hayvanlar üzerinde deney yapmaması ve
ürünlerde paraben bulunmaması marka için bir artı.

Eğer metalik ve simli farları seviyorsanız ve
kalıcı olacak bir ürün arıyorsanız Gosh Forever serisi kalem
farlar tam sizlik derim.

Ürünün tek kötü özelliği olarak fiyatını gösterebilirim.
Normalde 32 lira satış fiyatına sahip ama
Gratis indirimleri sağolsun daha uygun fiyata alma şansını yakalarsınız.

Benim ürüne puanım 5 üzerinden 4.5!
Diğer renkleri ve kızların yorumları ile puanlarını görmek için :

3 yorum:

  1. Eneeemm kalbini yirin!! Sırf o kalp için gider o rengi alırım :))

    YanıtlaSil
  2. Ben aşığım bu kalemlere ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Renk şahaneymiş, ışıltısı da öyle... Yılbaşında güzel bi indirim olsada istediğimiz tüm renkleri alsak :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)