8 Eylül 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Teşekkür

Denedim Biliyorum’da bu hafta bir teşekkür var…

Tam 5 ay önce başladık bu projeye. Başlarken aklımızda bir sürü soru ama kocaman hayallerimiz, hedeflerimiz vardı. Hala bitmiş da değiller!
Bu kadar kocaman bir aile olabileceğimizi, bu kadar destek göreceğimizi, bu yazı dizisini takip eden bu kadar izleyicimiz, dostumuz olacağını hiç düşünmemiştik!
Birçok dostumuz bize yorumlarıyla, ürün önerileriyle, yönlendirmeleriyle, güzel sözleriyle çok destek oldular! Bu kadar uzun süre devam etmemizde, her yazımızdan aldığımız olumlu sonuçlar ve sizin desteklerinizin payı çok büyük.. Biz de her seferinde sizi nasıl mutlu ederiz diye düşünmeye başladık…

Yazılarımıza gelen yorumların bizi ne kadar mutlu ettiğiniz söylememize gerek yok sanırım, her blogger bunu çok iyi anlar. Özellikle twitter, instagram gibi platformlar arttıkça bloga gelen ve yorum bırakan, fikir paylaşan kişi sayısı azalıyor. Oradaki yorumların anlık, geçici olduğunu, blog yorumlarının ise kalıcı, her arandığında rahatlıkla ulaşılabilen, blog yazısına belki farklı bir bakış, bir eleştiri, ek bir bilgi katabilen, okuyucu açısından faydalı olabilen yorumlar olduğunu düşünüyoruz. Bu nedenle bıraktığınız her yorum bizim için çok değerli..

Bunları düşünerek, yazılarımıza en çok yorum bırakan izleyicimize küçük bir sürpriz yapmak istedik.. 

Bugüne kadar “Denedim Biliyorum” yazılarına gelen toplam yorumlar arasında en çok yorum bırakan kişi “Polishist” yani Gizem! 

*Mailimize cevabını en kısa zamanda bekliyoruz :)

Gizem’e ve yorumlarıyla bizi yalnız bırakmayan herkese çok teşekkürler! İyi ki varsınız, iyi ki bizlere destek oluyor ve yazma isteği veriyorsunuz!

NOT: Sürprizlerimiz devam edecek! :)

Instagram: @denedim_biliyorum

5 yorum:

  1. Tatlı bloggerim,
    Ne güzel düşünmüşsünüz. Yorumlarına sağlık polishist'in. Ben de düşündüm bu postu okuyunca, neden yazmıyorum ki diye. Birkaç sebep buldum, seninle paylaşmak istedim,
    1-Bence en önemli neden bloglovin app üzerinden okumak. App'da blog postunu okuyorsun, yorum yazamıyorsun. Postun orjinal sayfasına girmen gerekiyor.
    2-Zaten kısıtlı zamanlarda okuduğum postları app üzerinde sayfa sayfa kitap gibi geçip okumak kolay geliyor, blog sayfasına gitmek üşendirici.
    3-Blog yazarını bir çok sosyal medyadan izliyorsan, hele ki yazışıyorsan, zaten oralarda fikrini ifade etmiş oluyorsun. Bir de yorum yazmak gereksiz geliyor sanırım. "Like"a basmak yorum yazmaktan daha kolay.
    4-Yorum yazsan da cevabı için posta tekrar gitmen gerekiyor, maille uyarı gelse mailin doluyor. Zor iş.
    Daha zorlasam birsürü "bahane" bulunur sanki. Ama yazmanın keyfi bir başka, blog yazarı için değeri bir başka belli ki. Unutmamalı, sevgiyle yazmalı :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahanelere bak seeen :D Şaka bi yana aslında haklısın, vakit azlığı, diğer sosyal medyalar derken baya azaldı yorumlarımız bloglarda ama onun yerine diğer yerlerde bol bol konuşuyoruz. ama insan özlüyor buradaki yorumları da..

      Sil
  2. Siz hep yazın ben hep yorum bırakırım kiii:D

    YanıtlaSil
  3. Aaa harika :) O zaman daha çok yorum bırakayım ben :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)