3 Eylül 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: Ginger&Co Creamy El Kremi

Kabının/paketinin şekerliğine kanıp bir şeyler almayan var mı aranızda?
Bugünde öncelikle bizi kabıyla vuran bir ürün var
Denedim Biliyorum'da:
Watsons'larda satılmaya başlayan Ginger&Co ürünlerinden creamy el kremi.


Her zaman yanımda, hatta çalışırken formamın cebinde 
mutlaka bir el kremi bulundurmaya çalışıyorum.
Gün içerisinde en az 10-15 kere elimi kremlediğim düşünülürse
kremleri hem çabuk bitiriyorum, hemde devamlı farklı markalardan almaya 
çalıştığım için el kremlerinde karşılaştırma konusunda kendime güveniyorum :D



İçerik konusunda çok temiz değil malesef.
Nemlendirme konusunda benim için 5 üzerinden 4 puanı alıyor.
Kokusu hafif, temiz, limonla karışık çiçeksi bir kokuya sahip.


Krem çok kolay bir şekilde dağıtılıyor ve çabucak emiliyor.
Elimde o bazı kremlerde olan yağlı, garip hissi bırakmıyor.
Ginger&Co ürünleri sadece Watsons'larda satışta ama çok fazla ürün çeşitliliği malesef yok.

Sonuç olarak ürüne verdiğim puan;
5 üzerinden 4!

Kızların ürün hakkındaki yorumlarını ve kaç puan verdiklerini görmek için;
 Sevgi'nin yazısı,
 Bengü'nün yazısı,
 Burcu'nun yazısı.

3 yorum:

  1. çok netsin! :) ürünü çeşidi çok az gerçekten keşke daha fazla olsa..

    YanıtlaSil
  2. 5 üzerinden 4 fena bir puan değil sanki :) Çok pahalı markalardan alıp 5 üzerinden 3ten az verdiğim ürünleri düşününce denenebilir gibi geldi. Ambalajı çok şeker gerçekten de.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)