2 Temmuz 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: Dentiste Whiter Fresh

Bir 'Denedim Biliyorum' yazısını okumaya hoşgeldiniz!Hehe
Eğer halen çekilişimize katılmadıysanız tık!

Bu hafta 'Denedim Biliyorum'da her gün, en az iki kez
kullandığımız bir ürün var!
Diş macunu!



Bu diş macununun diğerlerinden farkı,
yada sağladığı özellikler ne dersiniz en büyük ve en önemli özelliği
sabah kalktığınızda ağzınızda oluşan kötü kokuyu 
engellemesi derim!
Ki cidden bu dediğini yerine getiriyor.
Sabahları kalktığınızda olan o kötü koku yerini
daha ferah, hafif nanemsi bir kokuya bırakıyor!

Ben genellikle fazla keskin nane aromasına sahip macunları kullanamam.
Dentiste, hafif bir yeşil nane aromasına sahip.
Fırçaladıktan sonra ağızda hafif bir ferahlık bırakıyor,
ve bu ferahlık dediğim gibi sabahta azalmış da olsa devam ediyor.
Ortak resmimizdeki macunlar sıkmalı,
fakat firmadan bana gönderilen macun daha hijyenik pompaya sahip şekilde.

Dentiste Whiter Fresh diş macununun içeriğinin de iyi olması,
onu daha da tercih edilebilir kılıyor.
İçeriğinde köpürmesini sağlayan deterjan içerikleri olmadığı için,
Dentiste bildiğiniz SLS içerikli macunlar kadar köpürmüyor.
Fakat temiz içerikli macunlara alışkın olanlar için bu
hiç sorun değil!
Dentiste'yi Gratis'lerde bulabilmemiz de bir kocaman artısı daha!

Kısacası benim Dentiste Whiter Fresh diş macununa puanım
5 üzerinden 4,5!

Kızların yorumlarını okumak isterseniz;
Kuru-karma ciltler için Sevgi'nin yazısı,
Çok kuru ciltler için Bengü'nün yazısı,
Karma-yağlı cilt için Burcu'nun yazısı.

Dentiste Whiter Fresh diş macunu için
Kozmoklinik'e ve Ceyda Hanım'a
çok teşekkür ederiz :)



13 yorum:

  1. hepimiz aşırı mentollü diş macunundan şikayetçiymişiz bunu farkettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende var bi tane, bu hızla bi 5 yıla bitiririm anca, öle böle mentollü değil :D

      Sil
  2. Pompalıyı bana verseneee :D Yok ama cidden ben bunu alırım da alırım :D

    YanıtlaSil
  3. Oo o zaman bende senden tarifi isterim :D

    YanıtlaSil
  4. bu marka almanyada yok, ama siseyi görünce hatirladim eskiden hep o sekil macun alirdim sadece, cok hosuma giderdi öyle dimdik durabilmesi normal macunlar gibi olmamasi :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlarda rahat oluyorlar ama şekil olarak ve kendi pompası sayesinde :) Teşekkür ederim canım ^^

      Sil
  5. Pompalı macunun var diye ne bu havalar cicim? :))
    Ha bir de, we hate mentol ayol!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pompa = Hava taam mı :P
      Arada iyi oluyo falan ama böle bayaa arada, yılda 2 kere falan :D

      Sil
  6. hiç görmedim tavsiye için teşekkürler :) ilk gördüğüm yerde alıp deneyeceğim :)

    ben de bloğuma beklerim canım :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, umarım deneyip sende seversin :)

      Sil
  7. Gratis'lerde satılması iyiymiş, denemem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bittiğinde hemen gidip alabileceğim ürünleri seviyorum :D

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)