17 Haziran 2014 Salı

Denedim Biliyorum: Wet'n Wild Ultimate Brow Kit

Bir 'Denedim Biliyorum' yazısına hoşgeldiniz!
Ülkemizde fazlasıyla merak edilen,
şu anda satıldığı fiyatın kat kat fazlasına internetten satın alınan fakat
artık Gratis'in getirmesiyle hepimizin çok sevindiği
Wet'n Wild markasını konuk ediyoruz!

Bizim 'Denedim Biliyorum' köşemiz 
için seçtiğimiz WnW ürünü;



Wet'n Wild Kaş Kiti!

Adı neden kaş kiti derseniz,
sadece açık ve koyu renk kaş farına sahip değil,
sabitlemek için wax, sürmek için minik bir fırçası,
yine minik bir cımbız ve alt taraftan açılan bir aynaya sahip!
Böyle minik bir paketten bu kadar fazla
faydalanabilmek kesinlikle harika!
Fakat palet oldukça basit.
Çabuk kırılan bir plastikten malesef ( ki bendeki ilk gün kırıldı,
bu yüzden fotoğraflar için Sevgi'ye çok teşekkür ederim!♥)



Farlar genellikle bir çok paletteki gibi
mat, biri koyu, biri açık kahverengi.
Açık renkli far rengini orta düzeyde veriyor
fakat koyu renkli farın pigmentasyonu gayet iyi.
Farları kendi fırçasıyla sürerseniz hem renk vermesi azalıyor,
hem de kaşlarınıza düzgünce süremiyorsunuz.
Ben Inglot kaş farı fırçasıyla sürüyorum,
kitteki waxı ise kendi fırçasıyla kaşlarıma farı uyguladıktan sonra sürüyorum.
Wax ise kitteki en kötü ürün olabilir.
Sabitleme olarak işini hiç iyi yapmadığını söylemem gerek.

Waxlı yada waxsız farlar kaşlarımda orta kalıcıktalar,
yüzümün o kısmı benim kuru kısmım oluyor :D
Waxı sürdükten sonra kaşlarımı taradığımda
herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
İlk defa kullanırken,
ya şimdi wax soyulur ve kaşlarıma yapışır kalırsa diye endişelenmiştim çünkü.

Benim WnW kaş kitine puanım;
5 üzerinden 3,5.

Diğer cilt tiplerinin yorumlarını öğrenmek için:
Kuru-karma ciltler için Sevgi'nin yazısı,
Çok kuru ciltler için Bengü'nün yazısı,
Karma-yağlı cilt için Burcu'nun yazısı.

2 yorum:

  1. Reca ederim bibikim :D Sen gene yüksek vermişsin ben baya bombaladım :D

    YanıtlaSil
  2. waxını sadece iki kere kullandım.. olmasa da olurmuş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)