21 Mayıs 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: Note Cosmetic Allık

Bir 'Denedim Biliyorum' yazısına hoşgeldiniz!
Bu hafta konuğumuz sosyal medyada son zamanlarda sık sık gördüğümüz,
Nihat Odabaşı ile yaptıkları reklam kampanyası ile
ses getiren 'Note Cosmetic'den!



Biz kızlarla tercihimizi allıktan yana kullandık!
Sizce de allığımın rengi çok hoş değil mi?
Adı ise tam yazlık: 'Pink in Summer'!! ♥
Burcu, Bengü'de de aynı renk var.
Adına ve cazibesine dayanamadık diyelim! 
Note Cosmetic'in sitesinde yazanlara göre,
allığın içerisinde argan yağı mevcut.
Bu sayede cildin nemini tutmaya ve
 yaşlanmaya karşı korumaya yardımcı olduğunu söylüyor.
Bir allığın böyle bir şey yapabileceğine açıkçası pek inanmıyorum.
Bunun dışında üründe paraben yok ve bu büyük bir artı.




Ürünün kabı fiyatına göre gayet iyi.
Gayet kaliteli ve sade duruyor ki ben beğendim.
Paketin içerisinden bir de fırça çıkmakta fakat ben fırçadan pek hoşlanmadım.
Biraz sert geldi, ki zaten ürünlerin kendi fırçasını
kaçımız kullanıyoruz ki! :D
Allıkta çok az da olsa bir tozutma mevcut.
Kalıcılık konusuna gelirsek,
yanaklarım hangi cilt tipinde hissediyorsa o gün değişiyor.
Nasıl yani derseniz,
yanaklarım bazen kuru bazen de normal oluyorlar.
Fakat kalıcılık konusunda kararımı çoktan verdim.
Note allık kalıcılıkta benden 5 üzerinden 3,5 alıyor.
Belki yağlı ciltlerde kalıcılığı bir tık daha iyi olabilir.


Peki ya Note Cosmetic Pink in Summer allığa verdiğim toplam puan?
bu allık benden 
5 üzerinden 4 alıyor!

Karma yağlı cilt için Note Cosmetic allık yorumu Alice In Shoppingland,
Çok kuru cilt için Note Cosmetic allık yorumu Bir Varım Bir Yokum
Karma kuru cilt için Note Cosmetic allık yorumu Disko Topu bloglarında  sizleri bekliyor!

8 yorum:

  1. bu rengi sevdim. Parabensiz oluşu artı, argan yağlı içerik enteresan geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim! Arganlı olması olayı biraz atmasyon sanki işte :D

      Sil
  2. rengine bayıldım ben de, aldığım günden beri sürekli bunu kullanıyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın tatliş renkli allıklarımız ♥

      Sil
  3. Yaşlandırma karşıtı mıymış ben bu özelliğine hiç dikkat etmedim ama büyük yalanmış ayol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha dimi allık ve yaşlandırma karşıtı olması bayaa saçma :D

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)