28 Kasım 2012 Çarşamba

Golden Rose Jolly Jewels Oje

Aslında basın bültenlerini pek yayınlamam ama bu harika ojeleri görünce kendime engel olamadım!!
Sonunda Türk firmalarından da böyle harika ojeler görebilmek çok güzel!! *^^*


Tırnaklara yıldızlar kadar parlak, gökkuşağı efekti veren Golden Rose Jolly Jewels Oje Serisi ile kendinizi değerli hissedeceksiniz.
GOLDEN ROSE JOLLY JEWELS OJE İLE
TIRNAKLARDA MÜCEVHER ETKİSİ!
Golden Rose tarafından Türkiye’de ilk kez üretilen Jolly Jewels Oje, şimdi de tırnaklarda mücevher etkisi yaratarak metalik ışıltı akımını farklı boyutlara taşıyor.
Tırnaklara göz alıcı ve olağanüstü bir görünüm sağlayan, şişesine bakıldığında mücevher görünümlü olan Golden Rose Jolly Jewels Oje, son dönemin metalik renk ışıltı trendinde yeni bir akım yaratıyor.

Golden Rose Jolly Jewels Oje’yi uygulamak da çok kolay. İsterseniz dilediğiniz renkteki ojenizin üzerine bir kat uygulayarak ışıltılı ve parçalı simlerden oluşan mücevher etkili bir görünüm yakalayabilir, isterseniz de tek başına ışıltıların oluşturduğu renkle sofistike tırnaklar yaratabilirsiniz.
Camgöbeği yeşili, mor, kırmızı, pembe, altın, gümüş, beyaz üzerine renkli pırıltılı olmak üzere sezon modası 17 renkten oluşan Golden Rose Jolly Jewels Oje Serisi, iddialı tırnaklarla güzelliğinizi tamamlıyor. Pırıltılı özelliğinin yanı sıra mücevher görünümlü yapısıyla da tırnaklarınızda son yılların ışıltı modası ile ön plana çıkacak.

Türkiye’deki tüm parfümeriler, Golden Rose Kiosk ve Shop’larından satın alabileceğiniz Golden Rose Jolly Jewels Oje’nin fiyatı ise 6.25 TL.
Golden Rose’un tüm ürünlerini bir arada görebilmek ve daha fazla bilgi alabilmek için www.goldenrose.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Hepsine ayrı ayrı bayıldığım bu ojelerin kısa zamanda benim olması dileğiyle!!
Sizde bayıldınız, değil mi? :)

10 yorum:

  1. ben aldım bile :)

    http://www.kontesce.blogspot.com/2012/11/golden-rose-jolly-jewel-ilk-defa.html

    YanıtlaSil
  2. Uff, geçen hafta Carrefour / Golden Shop'a gittiğimde gelmemişti, ben Marmaristeyim ya, gelsin indirimler gelsin beklediğim ürünler :(
    Çok güzeller bunlar ama ben kavuşana kadar 1 ayı geçecek :(

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünleri görünce insanın içi açılıyor

    YanıtlaSil
  4. ıste bu serıyı cılgınca beklıyorum sordum gecen gün kioksataki kıza sayıyorm 17 tane fln dıe aa olemi dıo basın bultenlerıni once onlara mı atsalar ne :))

    YanıtlaSil
  5. tam senlikkk :) artık nerede simli oje görsem simli süslübirşeyler görsem direk sen geliyorsun aklıma :)

    YanıtlaSil
  6. inanmıyorum cok guzel bir haber bu wu-huuu

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. ben de bayıldım bunlara! henüz alamadım ama tırnakta müthiş durduğunu biliyorum:)
    güzel post:)
    öpücükler!!
    Hi gorgeous!
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)