3 Şubat 2012 Cuma

Lana Del Rey

Lana Del Rey'in bu ay ki Vogue UK kapağında olduğunu görünce cuma sabahınızı onun ilginç ama hoş sesiyle ve  yüzüyle açmaya karar verdim..



Lana Del Rey, şu sıralar bir çok yerde karşınıza çıkıyor olabilir çünkü sesini ve fiziği yeni yeni keşfedilmeye başlandı..Kendisini ve sesini Nancy Sinatra'ya benzetiyorlar, ki tınıları benzemiyor değil bence..Asıl ismi Lizzy Grant, ki kendisi ilk albümü bu adla çıkartmış fakat fazla tutulmamış..Daha sonra hem adını hem de dış görünüşünü hafif değiştirmiş.Şarkılarının tarzını ''Hollywood Sadcore'' diye nitelendiriyorlar.Şarkılarında genellikle karanlık ve hüzünlü aşk hikayeleri olduğu için bu şekilde nitelendirilmesi gayet doğal bence..

Cuma sabahınıza dışarıdaki soğuk ve karla iyi gidecek şarkılar eşlik etsin istedim..Kötü mü yaptım sizce? ^^


Sizce nasıl sesi??İşe gitmeden yada evdeyseniz elinize kahvenizi alıp dinlemelik değil mi?

2 yorum:

  1. çok beğeniyorum hem sesini hem şarkılarını...Çay,kahve,sahlep her türlü içeceğin yanına karlı kış gününde çok ii gidiyo...

    YanıtlaSil
  2. Sesi de güzel kendi de :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)