9 Aralık 2011 Cuma

Parlak Parlak Parlak

Yılbaşı geliyor..Yılbaşı demek ışıltı ve parıltı demek benim için..Hele bu yılki pul, sim modasıyla birleşince bize( tamam bana da diyebiliriz) ışıltı dolu bi elbise giymek düşer değil mi^^




Ahh Topshop bu elbiseler konusunda tam aradığınız yer olabilir..Ama Türkiye'deki Topshop mağazalarında bu harika elbiseler var mı bilmiyorum..Ankara'da niye yok ki Topshop??????

Elbiselerin üstüne tıklatırsanız sizi kendi sayfalarına götürürler, söylemedi demeyin ;)

Biliyorum kendileri giyilmek için fazla cafcaflı ama içimdeki aslanda böyle seviyo be naparsınız...

Favoriniz hangisi oldu?Ben karar veremiyorum da :D

Kocaman ve simli pullu öperim hepinizi!! =^.^=

8 yorum:

  1. 6. elbiseyi istiyorummmm! siyah opak çorap ve yüksek topuklularla tabi:)

    YanıtlaSil
  2. 2,3,5,6,7 ! =) çok güzeller !

    YanıtlaSil
  3. Esra, çok güzel olursun kesinlikle ;)

    Alice, hepsi senin olsun kuzummm ;)

    Sevgili Blog, umarım sahip olursun!!:)

    YanıtlaSil
  4. ya hepsi çok şık!! illa seçmemiz gerekiyorsa sondan bir önceki :)
    ben de yılbaşı için lacivert payetli mini bir elbise seçtimm bu arada.:D

    YanıtlaSil
  5. 6 diyorummm :)
    Çok güzellermiş canım, severim pulu payeti ben de :)

    YanıtlaSil
  6. sJ, sana o altın payetli çok yakışır zaten ;) Elbiseni çok ama çok merak ettiğimi söylememe gerek var mı acabaa :D

    Sevda, pullu payetli sevilmez mi yaa :D

    YanıtlaSil
  7. Keşke burdada olsalar. Özellikle 1. ve sondan 2. elbiseyi çok beğendim

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)