26 Aralık 2011 Pazartesi

Bir Kitap da Senden Olsun



Sevgili Yeşim'in blogunda gördüm bu yazıyı ve iyi ki de görmüşüm..

Nelere nelere kaç para veriyoruz ama bir çoğumuz kitap almıyoruz, okumuyoruz..Bunu hem kendi hayatınızda değiştirin hem de Erzurum'da ki gençler için değiştirin...

Haydi sizde en azından bir kitap gönderin...

"BİR, SIFIRDAN İYİDİR." Senin elindeki bir kitap, Erzurum'da yüz kitap olacak. Erzurum'da o yüz kitap yüz kere yüz gencin dünyasını aydınlatacak. Bu aydınlık yine senin yaşamını aydınlatacak. Senden giden "bir", sana yine geri dönecek "yüz kere yüz" katıyla. Bu ülkenin en büyük düşmanı CEHALET!

* Kendi kütüphanemizden sadece bir kitabımızı gönderebiliriz.
* Olabildiğince arkadaşımıza, "ses getirir mi?" diye düşünmeden duyurabiliriz.
* Yazıyı bloglarımızda paylaşabiliriz.
* Daha da fazlasını yapabilirim, yapmalıyım, yapmak benim görevim ve de borcumdur diyorsanız, bir kitap alarak, "gıcır gıcır" bir kitapla, onları mutlu edebiliriz.

Adres: HINIS ANADOLU LİSESİ YİBO LOJMANLARI ARKASI HINIS/ERZURUM

2 yorum:

  1. desteğin için saol cnm
    ben de post yazmaya karar verdim daha dogrusu paylaşmaya çok iyi düşünmüşler
    bir tane kitaptan ne olucak kı üstelik ptt kargo 1 kıloya kadar 5.50 lira

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel paylaşım canım ve harika slogan 1 sıfırdan iyidir.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)