24 Aralık 2011 Cumartesi

BC Bonacure Oil Miracle

Lilakutu'nun içinden çıkan 5 ml'lik küçücük şişenin içindeki sarı renkli, kıvamlı saç yağının hayatımın saç ürünlerinden biri olacağını nereden bilebilirdim ki^^

Saçlarım kalın telli olduğu için sert bir yapıya sahip ve saç kurutma makinasıyla her banyo sonrası uzun süre haşır neşir olduğum için saçlarım kuru malesef...Zaten kıvırcık olduğu için saçlarım asla parlak da görünmez.




Bu ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve o kadar memnunum ki..Saçlarım gayet uzun ve bana bir nohuttan biraz daha büyük boyda elime döktüğüm yağ yetiyor.Banyodan sonra nemli saçlarıma uygulayıp ardından da saçlarımı kurutuyorum..Saçlarım hem yumuşacık oluyor, hem parlak hem de güzel kokuyor...Hemde bir artı olarak saçlarımın elektriklenmesini de azaltıyor..Denedim onayladım hepsini ;)

Sürdükten ve kuruttuktan sonra saçlarımda hiç yağlı bir his oluşturmuyor bile..Daha ne olsun, benim için artık vazgeçilmez bir ürün oldu bile kendisi.Eğer  sizinde böyle sorunlarınız varsa bir şans verin bence ;)

Oil Miracle hakkında başka sitelerde yazanlar ise şunlar:

''Saçlarda göz alıcı bir ışıltı yaratan Schwarzkopf BC Mucize Yağ ile mükemmel görünen saçlar için kurulan tüm hayaller gerçek oluyor. BC Mucize Yağ, Argan Yağı’nın mucize etkileri ile kalın (BC Mucize Yağ) ve ince (BC Mucize Yağ Light) telli saçlar için adeta bir güzellik iksirine dönüşüyor. BC Mucize Yağ’ı Eczacıbaşı-Schwarzkopf Professional kuaför salonlarında bulabilirsiniz.''

8 yorum:

  1. ben hiç duymamıstım bunu süper bişimiş. bende 2 aydan fazladır argan kullanıyorum çok iyi bir ürün oda. resmen saçlarımı toparladı. bunudu düşünücem ama benimki bitince ;) cnm özele girmezse ne kadar fiyatı acaba. benim arganla karsılaştırcamda :)) ben 75 almıstım ama 2 aydan fazladır kullanıyorum %30 u belki bitmiştir daha rahat bi 5 ay daha götürür beni.

    YanıtlaSil
  2. Canım bende sende arganı okuduktan sonra onu mu denesem acaba demiştim :D Kuaförlerde 65 TL civarında satılıyor ama nette 55-60 civarında satan yerlerde gördüm ben.Haftada en az 3 kere duş alıyorum 5ml'lik tester bile baya uzun dayandı ki orjinal boyu 100 ml ;)

    YanıtlaSil
  3. merak merak... saçlarımı eski rengine çevirmek için sarı boyattığımdan beri inanılmaz yıpranmış durumda bnm de bişilere ihtiyacım varrr:S:S arganı da duymamıştım dur bakiim ikisini de inceliyim azcık...

    YanıtlaSil
  4. aa durulanmadan da mı kullanılabiliyor.
    ama benim saçlarım çok ince telli sanırım bana olmaz o şekilde :(

    YanıtlaSil
  5. Hande'm,dene bence bu tip bakım yağları çok işe yarıyor ;)

    Milky, kuzum bakım yağı olduğu için durulanmadan kullanılıyor bu tip ürünler ;) Tester bulabilirsen kuaföründen iste ve dene bence ;)

    YanıtlaSil
  6. kıvırcık sac cok severim yerim senin saclarını :) mucuksssss balımmm

    YanıtlaSil
  7. Mutlaka denemek istiyorum çünkü benimde kalım kuru saçlarım var

    YanıtlaSil
  8. Kuzum senin saçları biliyorum, blogger buluşmasında görmüştüm o kıvırcıkları :) Benimkisi de seninkisi kadar olmasa da kıvırcık hadi dalgalı diyeyim ve sert, kalın telli. Ben de deneyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)