14 Ekim 2011 Cuma

Bu Aralar, Beni Oyalar

Biliyorum yazmadım bir süredir ama hep buralarda dolandım yorumlarımı bıraktım :D

Sınavlarım vardı hemde okulum daha yeni açılmasına rağmen...

Bi güneşi bulabilsem bunun dışında daha neler yapcam ama yok!!Nerdesin güneş kardeşşş!!! ^^

Artık bolll bolll bunu yapmaya niyetliyim, gece yatarken bile kitap okuyamadım çok üzgünüm...

Tanıştırayım bu da hafta sonu planım :D

Burdan da istediğinizi alın sizde ;) Büyük bi sinerji oluşturalım hep beraber :D

Bir de Harry Potter'ı özledim..Keşke yanımda kitapları olsaydı şimdi deli gibi okurdum ama filmleriyle idare edicem artık..İzle izle bıkmadım napabilirim :D

Eee canlarım siz neler yaptınız yapıcaksınız?Hafta sonu planlarınız neler??

Kocaman öperim hepinizi!!1Muahh!!!

2 yorum:

  1. Kuşum ben bol bol internete girdim, bir de yazlık-kışlık ayrıştırdım. Odamı yazdan beri topla topla deştim döktüm ama bitiremedim nedense :(

    YanıtlaSil
  2. Bebeğim o odalar bir türlü adam olmuyo bence, odalarda var bi sorun biz de değil :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)