1 Haziran 2011 Çarşamba

Çok Sıkıldım

Allah insanı final dönemi sıkıldırtmasın (evet tamam fark ettim galiba böyle bi kelime mevcut bile değil ama siz anladınız ne demeye çalıştığımı dimii :D

Uyucam uyuyamıyorum neden çünkü içimi rahat tutcam ya, gece şu saate kadar ayaktaydım çalıştım yaa!! dicem güya ama çalışmıyorum da, aslında çalışamıyorum artık aklıma girmiyo ://

En son tüberküloz immünopatogenezinde kaldım..Bak başlık bile kendine çekmiyo ya :(

Peki ben naptım??Rafımdan bana göz kırpan oje çantamı (evet o bir çanta :) aldım bulut mavisi sevimli ojelerimi sildim, çantanın içinden bütün simli ojelerimi çıkarttım (saydım tam 12 taneler) ve elime geldiği gibi sürdüm...Alt katına da base coat sürdüğüm ve 12 ojenin 12'sini de sürdüğüm bide yetinmeyip üstüne top coat attığım için şu an tırnaklarımda çok güzel parlayan fakat 14 katın şişkinliğini bünyelerinde bulunduran tırnaklarım var :D

Sıkıntım geçti mi peki??Eh artık daha az...

Hepinizi öperim kocamanca hemde simli simli :)) Muahhhhh!!!!


Pişt:Keşke en sağdaki ojeden benim de olsaydı..Hiç gördünüz mü böyle??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)