4 Haziran 2011 Cumartesi

Clarisonic ve Diğerleri

Cildimde özellikle yanaklarımda ekimden bu yana çıkmaya başlayan ve genel olarak alerjimin sebep olduğu sivilcelerimle başım belada..Ve kahrolasıcalar bir de iz bırakıyorlar..Bir ara bu konu hakkında da ayrıntılı yazıcam ( bu konu dediğim leke giderici temizleyiciler oluyo bu arada :)

Bir çok yerde okumuş yada görmüşsünüzdür Clarisonic'i..Ona kısaca titreşimli yüz temizleme aleti diyebiliriz.'Peki onunla yıkanmış yüzle bizim normalde yaptığımız gibi elimizle köpürtülmüş cilt arasında ne gibi bir fark olabilir ki?'diyebilirsiniz.Denilene göre hücrenin yenilenmesi uyarılıyormuş bu şekilde.Zaten bu yüzden Clarisonic'i anti-aging içinde çok öneriyorlar.Clarisonic'in sitesinde yazdığına göre patentli titreşimleri sayesinde cilt normalden 2 kat daha iyi temizleniyormuş, bende onu cildimi daha da iyi temizlemesi ve güzelleştirmesi için almak istiyorum zaten ki :)

Fakat piyasada Clarisonic dışında aynı işlevi gerçekleştiren o kadar çok ürün var ki..Ben bunları kendim için incelerken sizinle de paylaşmam gerektiğini düşündüm.Öncelikle Clarisonic ve ürünlerine bakalım.

Clarisonic'in üç çeşidi var, bunlar Mia, Classic ve Plus adlarıyla satıştalar..Mia'dan Plus'a gidildikçe gücü artıyormuş ve tabi ki fiyatı da.Zaten en çok tercih edileni Mia gibi gözüküyor.Hem rengarenk oluşu hem de fiyatının en uygun olmasından dolayı..Ürünlerin iki sertlikte başlığı mevcut yumuşak ve normal olmak üzere ve bu başlıkların her 3-4 ayda bir değişmesi gerekmiş.Kendi sitesinde Mia 149 dolar, Classic 195 dolar, Plus'ta 225 solarlık satış fiyatlarına sahip.


Gönlüm benimde Mia'dan yana şu aralar ama inatla Clarisonic almak için direnmediğim için kesin benzerlerinden alıcam :D

Mia'nın Make Up Alley puanı 4.5, sizde yorumları okumak isterseniz tık


Peki diğer benzerlerine gelirsek bunlar neler?Aslında o kadar çok markada Clarisonic'e benzeyen temizleyiciler var ki şaşarsınız ama tabi ki de hiçbiri Türkiye'de yok..

Olay'in



Neutrogena'nın


Sigma'nın

Daha başka hangi markalarda var bilmiyorum ama galiba ne alıcağıma karar verdim.Olay ve Neutrogena firmaları hayvanlar üzerinde deney yaptıkları için çoktan elendiler bile..Hem Sigma'yı sipariş etmem daha kolay olduğu için büyük olasılıkla ondan alıcam.Yada yurtdışına gidecek birini bulup Clarisonic'te alabilir.Daha tam karar veremedim.Aranızda kullanan varsa bana hangisini önerirsiniz?

Hepinizi kocaman öperim!!Beni yorumsuz bırakmayın canlar..Muahhh :)

4 yorum:

  1. canım bence clarisonic çok pahalı, diğerleri de aynı işlevi göstercektir çünkü önemli olan temizleyicinin cildine uygun olması.. Onları yurtdışı sitelerden bulabilirsen daha mantıklı sanki :)

    YanıtlaSil
  2. bende öyle düşünüyorum tatlım zaten ama arkadaşlarım var yurtdışına gitcek olmadı onlara istetebilirim diye düşünüyorum hemde doğum günü hediyem olarak :D :D

    YanıtlaSil
  3. ben de istiyorum böyle birşey,uygun fiyata bulursam sana da söylerim:)

    YanıtlaSil
  4. canım en uygunu ve bulunabiliri Sigma'nın ki hemde 39 dolar olması lazım, ben alıcak olursam ondan almayı düşünüyorum ;))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)