23 Mayıs 2011 Pazartesi

Billboard Awards

Billboard Ödülleri diyince sakın size Justin Bieber'ı ve gece boyu yiyiştiği sevgilisini göstereceğimi sanmayın..Hatta bunu aslaaaaa!! yapmam :))

Büyük olasılıkla Nicole Kidman'ı uzun zamandır bu kadar genç göremiyorduk.Ama ben burada onu o kadar genç, hoş ve canlı gördüm ki...Bu arada Keith Urban'a da değinmeden geçemicem..Severim seni Keith, bi kere kötü görmedik seni valla devam böle ;))



Allahımm...Rihanna o kadar güzel olmuş ki bence...Saçlarınıda sevdim, böyle çok daha bi yakışmış...


Seviyorum işte Britney'i ne derlerse desinler valla :))

Tama kilo aldı, eskisi gibi dans edemiyo falan ama ses hala aynı ve kendisinide şarkılarınıda danslarını da hala seviyorum.Keşke Femme Fatale Tour'a katılabilseydim...Bu arada sevgilisi Jason Trawick ile çok yakışıyolar,sevimli adam seni :)


Evett yaşasın pembe ve pembe sevgisi!!!Kelly seni ve elbiseni çok sevdimmmm <3



Beyonce'u söylemeden geçmek olmaz tabiki de...Performansı ve performansında giydiği elbiseye bayıldım...

Videolarda Britney Spears'ın Rihanna ve Nicki Minaj ile yaptığı performansı ve Beyonce'un yeni single'larından biri olan Run The World (girls) var,gerçekten severek izliyeceğinize eminim hatta izlemeniz için ısrar ediyorum ayol :))






Hepinizi kocaman öperim...Muahhhhh!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)