9 Ocak 2011 Pazar

Ünlülerin Parfümleri

Yo yo hayır size hepimizin bildiği,severek kullandığı parfümlerden bahsetmicem..Biraz daha kıyıda köşede kalmış pek duyulmayan parfümlerden konuşucaz :)


İlk olarak Leona Lewis'ten başlayalım.Sesi ve fiziğini gerçekten beğendiğim Leona'nın bir de 2009 yılında parfümü çıkmış.Hmm..İlginç,ne duydum ne de bi yerlerde gördüm.Parfümün ana notalarına yabani erik ve vanilyayla harmanlanmış meyveli ve mistik bir koku hakimken alt notalara doğru beyaz misk ve sedirin gelmesiyle oluşan odunsu kokular mevcut.





İkinci parfümümüz aslında şu aralar çok sık duyduğumuz Rihanna'nın Reb'l Fleur'u.Rihanna'nın boynuna geçen yıl yaptırdığı Rebelle Fleur'dan mı esinlenerek isimlendirildi yoksa zaten parfümün adı belliydi de biraz reklam ve meraklandırma adına o dövme yaptırıldı mı bilemem..Neyse parfüme geri dönersek parfümde yoğun bir hindistan cevizi kokusu olduğu söyleniyor.Bir fikrim yok denemedim ama parfümde menekşe,ebe gümeci ve sümbülteberin yoğunlukta olduğu çiçeksi-meyveli bir parfüm.Hindistan cevizini severim ama böyle yoğun bir kokuyla ne ben ne de alerjim pek mutlu olmayız bence :(




Ve son olarak Heidi Klum..Heidi'nin 3 tane parfümü olduğunu biliyo muydunuz?yoksa yeni öğrenen sadece ben miyim??Her neyse...


İlk olarak Heidi Klum EDP





İlk notalarında bergamut,mandalina ve sardunya bulunan parfümün orta notasında yasemin,süsen ve hint cevizi;alt notasında ise silhat,vetiver ve kahverengi tonka mevcut.


İkinci olarak Me by Heidi Klum.





İlk notalarında kavun,cassis ve pembe biber,orta notasında nilüfer ve erik,alt notasında sandal ağacı,vanilya ve beyaz misk bulunduruyor.


Ve son Heidi Klum parfümümüz Dreams.





İlk notalarında beyaz diken,zambak ve yaban eriği,orta notasında heliotrop,inci çiçeği ve frezya,son notasında ise vetiver ve sıcak misk bulunduruyor.


Kararımı verdim, Rihanna'nın parfümü hariç diğer hepsini denemek istiyorum.Peki aranızda deneyenler var mı yadaaa denemeye karar verenler?


Hepinize mutlu pazarlar,muahhh :))

2 yorum:

  1. ben naomi campbell kullanıyorum. Nişanlım free shop'tan kokusunu beğenip almıştı gayet de hoş bir kokusu var. Ama daha önce hiç celebrity parfüm kullanmadım:D lütfen diğerlerine ilişkin görüşlerini de paylaş bizimleee

    YanıtlaSil
  2. celebrity diye çok eziliyolar ama bazısı gerçekten çok güzel oluyo ;))

    tabiki dee,istersinde yapmaz mıyım handecim ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)