27 Ocak 2011 Perşembe

Terbiyesizz :))

Evet doğru bildiniz bu başlığı kendime yazdım.Ne zamandır bloga hiçbir şey yazmadığım için dedim tabi ki de...Evime gelince burayı kısa süreliğine unuttum ama dediğim gibi sadece kısa süreliğine,yoksa ben burayı ve diğer harika blogları o tüm harika blog alemini nasıl unutabilirim kii :)

Pekalaaa neler olmuş neler bitmiş aslında pek bi fikrim yok çünkü internette dolaşmak yerine gezdim tozdum ve bol bol kitap okudum :D

Pamuk şeker sever misiniz?Nicki Minaj çok seviyo olcakki saçları bile bundan nasibini almış ^^
Yada kendisine Lady Gaga böyle garip giyinip dünyaca ünlü bi yıldız olduysa bende yaparım ayol demiş ve onun yapmadığı bişey yapmaya karar vermişde diyebiliriz bence :D


Scarlett Johanson'ı hiç sevmem (niye bilmiyorum ama) ama Mango'ya bayılırım ve bu elbiseye de bayıldım ama benim boyum kısa olduğu için bende böyle durmaz kesin ama Ankara'ya dönünce bu elbiseyi bulucam ve denicem.Desenini çok beğendim yaaa :)) sizce nası??



Bu şarkı uzun zamandır favorilerim arasında umarım sizde beğenirsiniz...
Artık daha çok yazıcam ve sizi terketmicem umarım..Bugün sınav sonuçlarım açıklanıyo umarım hiçbirinden kalmamışımdır ve not ortalamam iyidir.Hepinizi kocaman öpüyorum umarım harika bir gün geçirirsiniz..Muahhhhh ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)