19 Ocak 2011 Çarşamba

Neler Var Neler Yok Bakalım

Yarın son finalime girip evime gidiyorum.Hem son sınav olmasının verdiği etkiyle hem de notlarımın iyi olmasından dolayı (final notum sayılmasa bile geçiyorum dersten yani sölemeden edemedim,ehuehehe :) bende bi sıkıntı bi çalışmama isteği var ki sormayın.Kaç gündür doğru düzgün nete bile giremiyorum kaldı ki post giriyim..O yüzden böle bikaç minik post yapıp gidicem.

6 ocakta bir erkek bebek dünyaya getirmiş olan Miranda Kerr,oğluşuyla ilk fotoğrafını yayınlamış.Tabi niye böle bi fotoğraf yayınlama isteği duymuş bilemicem ve buna yorum yapmak istemiyorum :D


Golden Globe'lar oldu bitti dağıtıldı herkes çok konuştu falan o yüzden ben onun makyajı bunun elbisesi şunun ayakkabısı diye irdeliyip size öööööğk dedirtmicemm :D

Kocaman öpüyorum hepinizi

MUAHHH ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)